Healthy Girls with Healthy Habits

петък, 21 юни 2019 г.

Healthy Girls with Healthy Habits - part 6 FINAL


Привет!


И края на поредицата Healthy Girls with Healthy Habits дойде.


За финал оставих Стефи от stephaniesport.Оставям ви в нейните ръце...




1.Запознай ни със себе си.

Казвам се Стефани, на 22 години. Определям себе си като мотиватор и човек, който обича да вижда усмивката по лицата на хората.

2.Какво те подтикна да започнеш да водиш здравословен начин на живот?

Както може би повечето момичета, това което ме накара да започна беше външния вид. Исках да изглеждам по-добре и да имам по-стегнато тяло. А и беше нещо ново за мен, до тогава беше ми интересно. Трудно е да се каже, че в началото знаех  как да се храня здравословно. Научих се с времето. С доста прочетени материали, изкарани курсове и доста грешки също така. При мен не е имало не е толкова рязко преминаване от нездравословно към здравословно хранене. Въпреки, че когато започнах да влизам пубертета ядях доста вредна храна..в големи количества.

3.Какво беше мнението ти за здравословното хранене преди това?

Не мисля, че имах някакво конкретно мнение докато не започнах. Просто беше непонятно за мен.

4.Какво най-много обичаш да хапваш и защо?


Обичам много неща  Предпочитам солено пред сладко. В менюто ми присъстват много яйца, skyr и месо.Домашната пилешка супа ми е сред фаворитите.

5.Какъв съвет би дала на тези,които се хранят нездравословно?


Да помислят за здравето си. Кратко точно и ясно. И че не е задължително да изключат вредните храни завинаги, а просто да ги ограничат.

6.Сподели с нас любима,бърза рецепта.


Най-бързата, за която се сещам е смути.Любимото ми смути.

●Съставки:


->Спанак
->Банан
->Круша
->Протеин на прах
->Бадемово мляко.

А това е моето смути:
( без протеин и добавих няколко малинки)



Благодаря на Стефи,че ми гостува!

Благодаря още веднъж на всички,които участваха!За мен беше чест и удоволствие да започнем,а вече и да завършим нещо съвместно с всички Вас!

Дано сме ви били интересни и полезни!

Последвайте ни и в инстаграм:


Стефи : stephaniesport














Няма коментари:

Публикуване на коментар