Healthy Girls with Healthy Habits

сряда, 12 юни 2019 г.

Healthy Girls with Healthy Habits - part 4


Здравейте!


Дойде време за Part 4 от поредицата Healthy Girls with Healthy Habits


Днес ми гостува Василка от _vassie_fit_ . Ето какво ни разказва тя.





1.Запознай ни със себе си.


Здравейте! Моето име е Василка Атанасова и съм персонален фитнес треньор.


2.Какво те подтикна да започнеш да водиш здравословен начин на живот?


Аз съм човек, който държи на здравето и външният си вид. Цял живот спортувам. Но за да си здрав, трябва да обръщаш внимание и на това с какво се храниш. Спортът и здравословното хранене вървят ръка за ръка.


3.Какво беше мнението ти за здравословното хранене преди това


Преди това съм била много малка и не съм се замисляла толкова върху това. Като всяко нормално дете се храних вкъщи - това, което майка ми е сготвила.


4.Какво най-много обичаш да хапваш и защо?


Пилешко месо!(без месо немога)Всякакви вариации на яйца с или без овес,тахан с мед(по -добре е от Nuttela),заленчуци на скара(червени чушки,моркови,картофи…ммм,картофи.


5.Какъв съвет би дала на тези,които се хранят нездравословно?


На тези, които се хранят нездравословно бих казала следното: Хора, вашето тяло е вашият храм. Трябва да внимаваме какво слагаме в него, защото от това каква храна консумираме зависи изграждането на всичките ни кости, мускули и тъкани. Неслучайно хората са казали - “Ти си това, което ядеш”. Така, че апелът ми към Вас е - Ценете здравето си! Имате едно тяло- грижете се за него!


6.Сподели с нас любима,бърза рецепта.


Споделям Ви рецепта за любимата ми закуска. Бърза, лесна, здравословна и изключително вкусна. А именно овесени палачинки!


●Съставки:


->3 белтъка


->1 цяло яйце


->50 гр. овесени ядки


->20 гр.какао (по желание)

Начин на приготвяне:


Разбърквате продуктите до хомогенна смес и печете на тефлонов тиган. Аз лично използвам малко масло за подмазване, за да не залепне палачинката. След като палачинките са готови, гарнирайте с мед, плодове, или друго по Ваш избор! Бон апети!




Благодаря,Васи,че се съгласи да участваш в тази поредица!


Дано сме били полезни!


Последвайте ни и в инстаграм:

Аз: Healthy&BeautyGirls
Васи: _vassie_fit_

Няма коментари:

Публикуване на коментар