Healthy Girls with Healthy Habits

понеделник, 24 юни 2019 г.

Purity Plus Charcoal Konjac Facial Sponge


Здравейте,



В днешния пост ще ви разкажа за една интересна и нова за мен гъбка за лице,изпратена ми от @purityplusbulgaria


Purity Plus  са английска марка.Продуктите им са обогатени с активен въглен,което ги прави идеални за почистване на кожата.Активният въглен има много положителни свойства върху кожата на лицето, като е изключително подходящ за мазна и склонна към акне кожа.


И така малко повече за гъбата:




Konjac Facial Sponge- е гъба обогатена с активен въглен и изцяло направена от корените на разстението Конджак.Има финна текстура,която е нежна към кожата.


Гъбката се активра лесно само с вода и много бързо става мека.


Обогатяването с активен въглен помага за елиминирането на несъвършенства и омазняването на кожата.


Как я използвам?

Накисвам Конджак гъбичката в топла вода,докато стане мека.Използвам я с почистващия гел.С кръгови движение ,масажирайки лицето.Гъбата е много нежнаСлед нея чувствам кожата си доста добре почистена и мекичка.

Когато е суха:


След намокряне:





Гъбата ми беше предоставена за тест.Това не влияе на мнението ми!

Дано съм била полезна!

Бъдете здрави и красиви!

Последвайте ме и инстаграм:

Healthy&BeautyGirls

Няма коментари:

Публикуване на коментар