Healthy Girls with Healthy Habits

понеделник, 3 юни 2019 г.

Healthy Girls with Healthy Habits - Part 3


Здравейте!


Part 3 от поредицата Healthy Girls with Healthy Habits.

Днес на гости ми е Деница от healthy_deni .Нека видим какво ще ни разкаже.





1.Запознай ни със себе си.


Казвам се Деница, автор на блога Healthy with Deni. В ежедневието си работя като Софтуерен тестер.


2.Какво те подтикна да започнеш да водиш здравословен начин на живот?


Преди почти 3 години диагностицираха първо съпругът ми с Инсулинова резистентност, а след това и мен със същото и добавка Хашимото.


3.Какво беше мнението ти за здравословното хранене преди това?


Не бях чувала за нисковъглехидратното хранене нищо.


4.Какво най-много обичаш да хапваш и защо?


Кокосово брашно,защото с него мога да приготвя еднакво добре и солени и сладки рецепти.


5.Какъв съвет би дала на тези,които се хранят нездравословно?


Да спрат да мислят, че здравословното хранене е ограничаващо и включва само храни като Кейл и Спирулина. Здравословното хранене е пълноценно хранене, и не е нужно да съдържа само скъпи или трудно достъпни продукти


6.Сподели с нас любима,бърза рецепта.


Любим ми е Банановият кекс .

Съставки:

->2 банана

-> 3 яйца

->3 с.л. кокосово брашно

-> 1 бакпулвер

->по желание шоколад, ядки, горски плодове.

Начин на приготвяне:

Разбивате яйцата, добавяте намачканите банани и бакпулвера. Разбърквате добре и добавяте брашното и шоколада. Слагате в тавичка с хартия за печени и печете за 30-35 Мин на 180 градуса.Да ви е сладко!

И,разбира се,моят прочит на рецептата:





Благодаря на Деница,че се съгласи да участва в тази поредица!

Дано сме били полезни!

Последвайте ни и в инстаграм:

Аз: Healthy&BeautyGirls

Дени:healthy_deni

Няма коментари:

Публикуване на коментар