Healthy Girls with Healthy Habits

вторник, 18 юни 2019 г.

Healthy Girls with Healthy Habits - part 5

Привет!

Поредицата Healthy Girls with Healthy Habits е към своя край, днес е ред на part 5,където ми гостува Йоанна от healthywithyoci.
Какво ми разказа тя?    Вижте по-долу:



1.Запознай ни със себе си.

Здравейте, прекрасни хора! Казвам се Йоанна, или по-позната като healthywithyoci, и съм 18-годишно слънчево момиче с добро сърце и големи цели и мечти. Родена съм и живея в град Ямбол, но силно вярвам, че местоживеенето ми след няколко месеца ще се промени – любима Варна, аз идвам

2.Какво те подтикна да започнеш да водиш здравословен начин на живот?

В ранните ми детски години бях пухкаво дете и често се чувствах дискомфортно в кожата си. Но както знаете, малките деца не се замислят за начина, по който се хранят, а просто искат и се радват на всички лакомства, които съществуват, което е съвсем нормално. Та, когато станах на 16 години, реших, че това е крайно време да се промени, защото човек заслужава да се чувства добре в тялото си. В началото ми беше изключително трудно, защото около мен винаги имаше изкушения, на които не можех да устоявам, но в най-трудните моменти си напомнях защо съм започнала всичко и за какво го правя. Подтикна ме желанието  за промяна, защото ако сам не помогнеш на себе си, няма кой друг да го стори.

3.Какво беше мнението ти за здравословното хранене преди това?


Преди да започна да се храня здравословно смятах, че този начин на хранене е невъзможен, поради причината, че всекидневно се натъкваме на куп изкушения под всякакъв вид. Мислех си, че животът в лишения, на които ние самите се подлагаме, е пропилян, а това да следиш приетите калории и така нататък – изключително отегчително. Но уви – не е.

4.Какво най-много обичаш да хапваш и защо?

Храната за мен е наслада. Може би най-любими са ми плодовете и зеленчуците, които хапвам ежедневно, защото те ми напомнят за съответния сезон и за моменти от детството, в които съм се чувствала истински щастливо хлапе.

5.Какъв съвет би дала на тези,които се хранят нездравословно?


Замислете се дали се грижите достатъчно добре за себе си, дали давате на тялото си това, от което всъщност  има нужда то, или е по-важно да задоволите моментните си нужди от бързи храни и това съответно да рефлектира в дългосрочен план върху организма ви. Обичайте себе си, защото тялото ви е единственото нещо, което ви поддържа живи. Само тогава, когато вие самите сте здрави, имате способността изцяло да обгърнете близките си с любов и да ги накарате да бъдат щастливи от това, че нямате здравословни проблеми и сияете, защото хората, които ви обичат са в очакване на именно това.

6.Сподели с нас любима,бърза рецепта.

Моите последователи знаят, че една от най-често приготвяните закуски в моята кухня е кексче в чашка/купичка. Супер лесна и бърза, затова и днес реших да споделя рецептата с вас!

●Съставки:


->2 яйца



->30 грама овесени ядки


->1 пюриран банан



->10 грама брашно от рожков (може да го замените с какао)



->1 ч.л бакпулвер



->50 грама замразени горски плодове

Начин на приготвяне:


1.В чашка смесете всички съставки и разбъркайте добре.



2.Сложете в микровълновата за 2 минути и половина. Поръсете с пресни плодове.
 Приятен апетит!

А това е моят прочит на рецептата:




Благодаря ти,Йони,за страхотните отговори!

Дано сме ви били полезни!

Последвайте ни и в инстаграм:

Аз: Healthy&BeautyGirls

Йони: healthywithyoci







Няма коментари:

Публикуване на коментар