Healthy Girls with Healthy Habits

понеделник, 25 февруари 2019 г.

Любимото ми Бронирано кафе

Добро утро,приятели!


Какво е сутрин без кафе? А какво е сутрин без любимото кафе?


Темата днес ще бъде кафето,което ми дава сили и енергия през целия ден.


Както знаем кафето е любима напитка на голяма част от хората.Всеки има различни предпочитания за това как да пие кафето си-със захар,чисто,с мляко или лъжица сладолед.


Най-новото сред  кафето,обаче, е комбинацията му с лъжица масло-така наречено Бронирано кафе.

Откривателят на това кафе е Дейв Аспрей,който му дава и наименованието.


Тази напитка за мен се превърна освен в сутрешен навик,а и напитка,с която засищам глада си поне до обяд.С две думи,ако искам кафето ми да е ободряващо и засищащо се доверявам на Бронираното кафе.



Кафето е богато на протеини и здравословни мазнини,които ни държат сити,подобряват умствената дейност ,поддикват глада за нещо сладичко,съответно помага и в борбата с килограмите.


Как да си го приготвим?


1 чаша кафе(според предпочитанията ви,оригиналната рецепта е с еспресо,но аз го правя с кафето,което консумирам)

1-2ч.л студено пресовано кокосово масло и/или краве(аз го предпочитам с кокосово масло)

Всичко се смесва с блендер,пасатор,машинка за фрапе,каквото имате под ръка.



Съветвам ви да използвате някой от по-горе посочените уреди,понеже няма да се получи еднородна смес и маслото ще остане по повърхостта на напитката.

Да ви е сладко!



Бъдете здрави и красиви!


Последвайте ме и в инстаграм: healthybeautygirls

Няма коментари:

Публикуване на коментар