Healthy Girls with Healthy Habits

понеделник, 25 февруари 2019 г.

Нови придобивки

Здравейте,прекрасни!
Днес почти нямах време,но на фона на цялата ми  заетост успях да открадна малко време и да мина през ДМ.

С какво се сдобих днес?


Първото нещо,което ми грабна окото беще Лосионът за тяло на Belea.Има много различни аромати.Аз се спрях на този Vanilla Chai с масло от тиквени семки.В интерес на истината доста трудно си избрах аромат,понеже всички миришат много свежо.Но може би този ме грабна повече.Има много приятен мирис,ще видим как ще ухае върху кожата ми.😊




Продължих с грижа за тялото и минах покрай щанда за душ гелове.Любимият ми душ крем беше на промоция Tesori D'Oriente с аромат на китайска орхидея,разбира се,не пропуснах да се снабдя и с него.Обожавам орхидеи,също толкова много обичам и този душ крем.А и това,че мога да го оставя да си виси някъде много ми допада.😁


Минах на щандовете за маски за лице и там открих един продукт,който съм виждала в ревю.
Взех си  Belea Heautrein почистваща пилинг маска 3в1.Както и преди съм споменавала обичам продуктите,които вършат няколко неща в едно.Надявам се този продукт да не ме разочарова и да свърши работата си добре.😋




До сега освен кремове не съм ползвала нищо друго на Здраве АкнеСтоп.Взех си Мицеларната вода за мазна и склонна към акне кожа.За мен е важно да не омазнява кожата ми,надявам се да се справи.😊



И завърших покупките си с любимият скраб на Belea с кафява захар.😋


Бъдете здрави и красиви!
Последвайте ме и в инстаграм: healthybeautygirls 😊




Няма коментари:

Публикуване на коментар