Healthy Girls with Healthy Habits

сряда, 6 март 2019 г.

Лосион за тяло "Balea"


Хей,здравейтее!


Днес ще ви разкажа за един продукт,който попадна в графа "Любими".




Лосиона за тяло на Balea,който открих наскоро в DM.





->Първото нещо,което ме грабна,разбира се,беше цената му.Аз го взех на промоция, иначе цената му е около 3лв.

->Второто-беше опаковката(Не съди книгата по корицата),но мен ме грабна сладурската опаковка,много шарена и цветна.

->Има доста аромати,аз избрах “Vanilla Chai” с масло от тиквени семки. След това се върнах и за още два,”Do what you love” с аромат на синя слива и бели цветя,ще ги добавя към осмомартенските подаръци.Дано и хората,за които са предназначени да им допадне аромата,който избрах специално за тях.



Та така накратко за него:


💥Продукта за цената си е страхотен.

💥Консистенцията му е доста плътна.

💥Нанасям го след баня по цялото тяло.

💥Ароматът му трае сравнително дълго.

💥Прави,кожата ми много мекичка.


💥Единственото като недостатъг,което бих изтъкнала е,че не попива кой знае колко бързо.



Продукта стана един от любимите ми!💖

Може да ме последвате и в инстаграм : healthybeautygirls


Няма коментари:

Публикуване на коментар