Healthy Girls with Healthy Habits

сряда, 13 февруари 2019 г.

Палачинка с овесени ядки

Както вече знаете привърженик съм на здравословното хранене,макар и да съм голям любител на сладките изкушения,се старая да хапвам здравословно.

Понеже съм на мнение,че до обяд организма се пречиства,аз пропускам закуската или по точно закуската ми е чаша бронирано кафе(в друг пост ще ви разкажа и за него).
В днешния пост ще ви дам примерен и много лесен обяд,който може да приготвяте дори и в забързаното си ежедневие.

Ще са ви нужни:
-2 яйца
-1 с.л овесени ядки или трици(в случая аз използвах ядки,понеже това имах)
-1 ч.л. ленено семе( освен,че е помощник в борбата с много заболявания,то подпомага и загубата на тегло)
-щипка куркума(обичам да я слагам във всяко ястие,няма вкус,но пък е много полезна)

Този път съм се запасила и със снимков материал(попринцип забравям😄)

Как да си я приготвите?

1)Смесете в купа всички съставки.

2)Загрейте котлона и сложете тигана.


3)Изсипете сместа в тигана без да слагате мазнина.По няколко секунди и от двете страни са достатъчни.


4)Когато е готова,може да я комбинирате с каквото пожелаете.
Аз обичам да си я хапвам със сирене и краставички.


Дано съм била полезна ! Бон апети! 

Може да ме последвате и в инстаграм healthybeautygirls





Няма коментари:

Публикуване на коментар