Healthy Girls with Healthy Habits

четвъртък, 21 февруари 2019 г.

Домашни скрабове за лице и тяло


Падате ли си по домашна козметика?Ех,аз съм й фен! 
Ще ви покажа няколко варианта на домашен скраб за лице,които може да забъркате за минути.Предимството им е,че всички съставки са под ръка,а и не натоварват бюджета.


Скрабът е продукт,който подпамага премахването на мъртви кожни клетки. Ексфолирането на кожата е най-добрият начин да запазите кожата си мека,сияйна и винаги млада.


Любимият ми домашен скраб за лице,който правя доста често, е този с кафе.


Скраб за лице с кафе



Смесете 3 с.л зехтин с 2 с.л. кафе(или още по хубаво-утайката на вече свареното кафе.Тези,които обичат кафе,като мен,използвайте го на макс.)


И как без любимото ми кокосо масло.


Скраб за лице с кокосово масло


Към 1 с.л. захар добавете същото количество кокосово масло,разбъркайте.


И не на последно място един също толкова добър скраб за лице.


Скраб за лице със зехтин и мед


1 сл. зехтин,1 с.л. мед и 1 с.л. захар.Ако имате проблеми с изравняване на тена към тази смес може да добавите и сок от лимон,който помага за изравняването на тена.




Скрабовете се използват 2-3 пъти в седмицата на предварително почистена кожа.Както за лице,могат да се използват и за цяло тяло.

Дано ви е било интересно и полезно.Бъдете здрави и красиви!

Последвайте ме и в инстаграм : healthybeautygirls

Няма коментари:

Публикуване на коментар