Healthy Girls with Healthy Habits

вторник, 28 май 2019 г.

Healthy Girls with Healthy Habits - part 2


Здравейте!

Part 2 от поредицата Healthy Girls with Healthy Habits е налице.


Днес на гости ми е Калина от khffit . Да видим какво ще ни каже тя.😊





1.Запознай ни със себе си.


Здравейте,казвам се Калина и съм на 16 години.Занимавам се с фитнес повече от година и половина и обичам сама да приготвям менюто и храната си.


2.Какво те подтикна да започнеш да водиш здравословен начин на живот?


При мен нещата се случиха наистина неусетно .Всичко започна ,когато реших да отида за първи път на зала.Нищо не знаех относно тренировки и хранене,започнах много да чета и да се интересувам и благодарение на това в момента се движа в правилната за мен посока.Приготвянето на домашна и здравословна храна е мое ежедневие и ме прави щастлива.


3.Какво беше мнението ти за здравословното хранене преди това?


Наистина нямах никакво изградено мнение относно това.И аз както почти всяко момиче исках просто да се отърва от досадните 5 кг... Сега вече знам ,че това не са просто едни килограми...Това е самият начин на живот.


4.Какво най-много обичаш да хапваш и защо?


Много обичам да хапвам храни,богати на белтъчини .Същото така и сладки десертчета ,които си приготвям вкъщи...Все пак кой ли не обича сладичко?😁


5.Какъв съвет би дала на тези,които се хранят нездравословно?


Бих им казала да се замислят за здравето си ,защото то е най-важно!То не може да бъде купено с пари,но можем да си купим здравословна храна ,с която да се грижим за тялото си.


6.Сподели с нас любима,бърза рецепта.


Най-любими са ми протеиновите палачинки ,които НЕ СЪДЪРЖАТ ПРОТЕИН НА ПРАХ.

Съставки:

Овесени ядки -40 гр.

Яйца -2бр.

Извара -80 гр.

Ванилия-1 бр.

Канела -1/2 ч.л.

Начин на приготвяне:

Миксирах всичко и добавих 30 мл. прясно мляко,защото ми беше много гъста сместа.Изпекох малки палачинки и гарнирах с банани и фъстъчено масло.Да ви е сладко!

А това е моят прочит на рецептата:
*Замених банана с ягодки.



Благодаря на Калина,че се съгласи да участва в тази поредица!


Дано сме били полезни!


Последвайте ни и в инстаграм:

Аз: Healthy&BeautyGirls
Калина: khffit

Няма коментари:

Публикуване на коментар