Healthy Girls with Healthy Habits

събота, 4 май 2019 г.

Оризово къп кейкче за 1 минута

Здравейте,дами!
Казвала съм и преди колко е важно да се храним здравословно.

Ако,обаче,сте от хората,които обичат да си похапват сладичко,(също като мен😁),ще ви дам рецепта за едно бързо и лесно нисковъглехидратно къп кейкче.

Необходими продукти:

(за направата на 4 бр.)
✎ 2 яйца
✎2с.л какао
✎5с.л. оризово брашно
✎1.с.л. течна сметана
✎1 ч.л. кокосово масло(разтопено)
✎1 ванилия
✎щипка сол
✎2 с.л мед(добавих като подсладител-пожелание)


Начин на приготвяне:

Всичко се бърка до хомогенна смес.Сместа се сипва в подходящ съд за микровълнова и се слага за около минута.Изважда се и се оставя да изстине.

За топинга:

✎10 гр. черен шоколад(аз използвах 70%)
✎10 гр.масло
✎аз добавих и малко течна сметана

Разтопих шоколада на водна баня.

Шоколада се изсипва върху вече изстиналото кейкче.Може да добавите и плод по избор отгоре.


А това е резултата за по малко от 2 минути:


Бон Апети!


Може да ме последвате и в инстаграм: Healthy&BeautyGirls

Няма коментари:

Публикуване на коментар