Healthy Girls with Healthy Habits

сряда, 1 май 2019 г.

Спрей за коса - GLISS


Здравейте,дами!
Както знаете грижата за косата е от голямо значение!


Аз обичам моята коса да е мекичка,да има блясък,да не се сплита.Предполагам всички искат това?


Влюбена съм в спрейчетата на Schwarzkopf ,ползвала съм почти всички от серията GLISS  и съм много водолна.


Последното,което закупих е Спрей-балсам Gliss supreme length за дълга коса,склонна към увреждане и цъфтящи краища.




⟹Възстановява увредената дължина на косъма


⟹Разплита косата


⟹Придава гъвкавост


Впръсквам спрейчето,след като измия косата си или преди да я среша,като избягвам корените,понеже моята коса е мазна.

Косата ми е много мекичка,видимо  по-жива и има страхотен аромат.

Дано съм ви била полезна!


*Всичко написано е на база мое мнение и преценка.

Може да ме последвате и в инстаграм: Healthy&BeautyGirls

Няма коментари:

Публикуване на коментар