Healthy Girls with Healthy Habits

сряда, 15 май 2019 г.

Ел.четка за лице


Здравейте,прекрасни!


Бързам да ви разкажа за един уред,който толкова много исках и понеже половинката ми е доста досетлив,реши да ме изненада със страхотен подарък.



Става дума за електрическа четка за почистване на лице.



Какво представлява тази четка?


Това е електрическа четка за почистване,ексфолиране или масаж на лицето в домашни условия.Целта й е да премахне мъртвите клетки от кожата ви.


Няколко съвета:


->Като за начало,за да не шокирате кожата си,ползвайте я по-рядко.Веднъж на две седмици например.След това нанасяйте хидратиращ крем.


->Преди да използвате четката намокрете главичката с хладка вода.


->Не я използвайте с продукти за пилинг,които съдържат частици.Може да получите зачервявания.


->След употреба почиствайте добре четката.Може да използвате антибактериален сапун или гел.


Как да я използвате?


Нанесете почистващ продукт( аз използвам гел или пяна) на цялото лице и след това в продължение на около половин минута почиствайте с четката.

Правя такова почистване два пъти в седмицата.


ВАЖНО! Дамите с чувствителна кожа да са по-внимателни,защото четката може да не е подходяща за тяхната кожа и да доведе до поява на пъпчици или зачервявания.


Имa различни четки на различни марки.

Моята четка е с две батерии(АА).

Има 6 приставки:

-четка за лице за нормална кожа

-четка за лице за деликатна кожа

-гъба за отстраняване на грим

-гъба за дълбоко почистване

-ексфолираща глава

-масажна глава



Ползвам четката от около два месеца и съм много доволна!

Дано съм била полезна!

Последвайте ме и в инстаграм: Healthy&BeautyGirls

Няма коментари:

Публикуване на коментар