Healthy Girls with Healthy Habits

вторник, 21 май 2019 г.

Healthy Girls with Healthy Habits - part 1

Здравейте!

С много вълнение днес слагам началото на една поредица в блога си.В следващите няколко статии ще ви срещна с няколко дами,представители на Healthy обществото в Instagram.

Днес на гости ми е Йоана от healthy_with_yoni. Оставям ви в нейните ръце.



1.Запознай ни със себе си.

Аз съм Йоана, все още на 16 години от едно малко градче в североизточна България - град Попово. Много обичам да готвя - да приготвям различни здравословни изкушения, също така сред любимите ми неща са да тренирам и да снимам.

2.Какво те подтикна да започнеш да водиш здравословен начин на живот?

Всичко започна след една диета, с която отслабнах и реших, че трябва да запазя свалените килограми, както и да сваля още малко, но не с диета, а просто с по-ограничено и здравословно хранене. Случайно попаднах в една група за здравословно хранене. Започнах да я следя с голям интерес и много харесвах нещата, които качват. Така реших и аз да започна да пробвам да си приготвям различни здравословни неща и с времето това ми стана страст и започнах да го правя с удоволствие. Ии така до днес продължавам да правя с любов всичко това.

3.Какво беше мнението ти за здравословното хранене преди това?

Всъщност преди да започна не се бях замисляла много за здравословния начин на живот. По-скоро разглеждах различни диети и се чудех коя да пробвам и коя би ми помогнала.. Което всъщност е голяма грешка.

4.Какво най-много обичаш да хапваш и защо?

Обичам да хапвам различни неща. Нямам нещо, което точно да ми е любимо, но обожавам котидж сирене и кисели краставички.. Това мога да го ям в изобилие.😄

5.Какъв съвет би дала на тези,които се хранят нездравословно?

За мен, това как да се храни човек е личен избор, но бих казала на всички, които се хранят главно с нездравословна храна, да се замислят най-вече за организма и за здравето си. Наистина ли се нуждаят от всичката тази нездравословна храна, пълна с оцветители и консерванти. И искат ли да имат едно здраво тяло, пълно с енергия?!

6.Сподели с нас любима и бърза рецепта.

Една от любимите ми бързи рецепти е тази за банановите палачинки. Всъщност това е и една от първите здравословни рецепти, които пробвах.
За нея са ви необходими:
-2 яйца  
-1 банан
- по желание може да се добавят и други неща като какао, канела, овесени ядки
Начин на приготвяне:
 Приготвянето им е много лесно - яйцата се разбиват, банана се намачква и се добавя към разбитите яйца. Разбърква се и получената смес печем върху тигам, като оформяме малки палачинки. Да ви е сладко!

А това е моята реализация на палачинките: 😀😋😍



Благодаря ти Йони,че с твоя помощ стартирах тази поредица!

Дано сме били полезни!

Последвайте ни и в инстаграм:
Аз:  Healthy&BeautyGirls
Йони: healthy_with_yoni


А от тук може да надникнете и във Facebook страничката й : Healthy with Yoni

Няма коментари:

Публикуване на коментар