Healthy Girls with Healthy Habits

вторник, 19 март 2019 г.

Сладкиш без брашно

Хей,прекрасни!
Знаете идва лято..плаж,море,бански..Май е време да влезем във форма?😀

Аз съм голяям любител на месо.Мога да ям месо сутрин,обед и вечер.😀 Също толкова често мога да хапвам и сладичко.😋😀

Затова днес съм ви подготвила рецептичка за едно режимно сладкишче,за хората,които обичат сладичко като мен.😋

Необходими продукти:

4 яйца
1с.л. тахан
1ч.л.ленени семки
2.с.л. мед
1 малка ябълка

Начин на приготвяне:

Отделих жълтъци от белтъци.Разбих белтъците с щипка сол на сняг.Отделно разбих и жълтъците.Постепенно добавях по лъжица белтъци към жълтъците и разбърква,докато се получи еднородна смес.След това прибавих тахана,медът и ленените семки.Разбърках.
На дъното на тавичка сложих хартия за печене и изсупах сместа в нея.Предварително нарязах ябълки на тънки филийки,които наредих върху кърпа(кухненска хартия),за да се отцеди водата.Наредих резенчетата отгоре.Пекох на 150͒ с вентилатор,докато се зачерви.

И ето това е резултата:


Бон Апети!

Дано съм била полезна!

Бъдете здрави и красиви!

Последвайте ме и в инстаграм:healthybeautygirls



Няма коментари:

Публикуване на коментар