Healthy Girls with Healthy Habits

четвъртък, 14 март 2019 г.

Ленено масло-ползи и предназначение


И така,прекрасни…днешната тема ще бъде малко по-различна от досегашните.


Днес искам да ви разкажа за ползите от лененото масло.


Както не веднъж съм споменавала,че съм фен на всякакви масла,било то тези,които използваме за козметични цели или такива,които добавяме към храните си.


Едни от най-използваните и любими продукти са ленени семки(бях ви качила и рецептичка с палачинка с ленени семки,която може да видите Тук),ленено брашно,ленено масло и изобщо всяко словосъчетание,което включва думата ленено ми е любимо.


Какво е ленено масло?


Ленът,  научно известен като Linum usitatissimum, има много приложения и е бил част от различни култури по света. Той се култивира по целия свят, въпреки че първоначално най-вероятно е дошъл от средиземноморския регион.

Лененото масло е богато на омега-3 мастни киселини и е една от най-често срещаните алтернативи на традиционното растително масло,от части защото има дълъг списък с ползи за здравето.


Как да изберем ленено масло и как да го използваме?


Най-добре е да закупите студено пресовано и органично масло.Независимо коя марка ще изберете,лененото масло трябва да е в непрозрачна бутилка,за да се намали окисляването.





Може да се използва на мястото на други масла за салатни  и сосове. Също така е вкусно и често се използва в сладкиши..Подобно на брашно от ленено семе, маслото може да се добави към кисело мляко или овесена каша. Ленено масло може да се използва на мястото на маслото върху ориз, картофи или препечен хляб, за да се получат всички огромни ползи от лененото масло.


Дано съм била полезна!

Бъдете здрави и красиви!

Последвайте ме и в инстаграм : healthybeautygirls

Няма коментари:

Публикуване на коментар