Healthy Girls with Healthy Habits

понеделник, 11 март 2019 г.

Грижа за околоочния контур


Здравейте,приятели!


Нека новата седмица бъде много успешна,придружена с безброй много усмивки.


В днешното ревю искам да ви разкажа за грижата за околоочния контур и да ви покажа продукта,който използвам.





Зоната около очите е най-чувствителна.Там първо се появяват фини бръчици,тъмни кръгове,отпускане,дехидратация.Тази деликатна зона се нуждае от особено внимание и грижи.


Кожата в зоната около очите е по-различна от останалата кожа на лицето.Тя няма мазнини,а факта,че кръвоносните съдове са по-близо до повърхността на кожата е причината за тъмните кръгове,подпухналост,отоци и бръчици.


Кремчето,на което аз се доверих е на Balea(знаете вече –любимата ми марка),което  закупих от DM.






То е 15мл,но изклзчително икономично.Стана неизменна част от сутрешната и верната ми рутина.Много добре хидратира кожата ми и черните кръгове под очите значително намаляха.

Кожата около очите е много нежна,затова трябва да бъдем внимателни и при нанасянето на околоочен крем.Кремчето се нанася с леки потупващи движения,с помощта на безименния пръст.




Доволна съм от продукта,разбира се,отворена съм и за нови!




Дано съм била полезна!Бъдете здрави и красиви!

Последвайте ме и в инстаграм: healthybeautygirls


Няма коментари:

Публикуване на коментар