Healthy Girls with Healthy Habits

неделя, 10 март 2019 г.

Еднократни маски


Здравейте,прекрасни!


В неделя какво друго да се прави,освен да се отдадем на грижи за себе си.

В тази връзка днес ще ви покажа две еднократни маски,които закупих от #dm,и впечатленията си от тях.


Може би съм споменавала и преди,че много обичам еднократни маски.А тези на Балеа са ми едни от любимите,защото са две в опаковка и можеш да видиш по-добър резултат  след втората.


И така маските,за които ще ви разкажа днес са:




Маска 1


Маска за лице с витамини:


Съдържа витамини Е,С,В,бадемово масло,екстракт от портокали,сок от лайм и пантенол.Купувайки я,нямах кой знае какви очаквания,но маската наистина ме изненада.Нареди се сред  любимите ми.

Нанесох маската на вече измита кожа.Оставих я около 15минути след  това изтрих с влажна кърпа.Кожата ми определено беше хидратирана и много мекичка на допир.



Маска 2


Почистваща маска с бяла глина и цинк:

Ето от тази вече  имах очаквания,но..не се препокриха.

Маската е със съдържания на бяла глина с много минерали,което обещава ефективно отстраняване на мъртви клетки,матиране на кожата и предотвратяване на замърсявания.Цинкът-срещу кожни възпаления.

Отново нанесох маската на вече чиста кожа,оставих 15 минути и изплакнах обилно с вода.Чувствах кожата си почистена и много мека,но след като минаха няколко минути омазняването на кожата ми стигна висоти.Обещава матиране,но..може би не е за моята кожа.



А вие ползвате ли еднократни маски?




Дано съм била полезна!Бъдете здрави и красиви!


Последвайте ме и в инстаграм: healthybeutygirls

Няма коментари:

Публикуване на коментар