Healthy Girls with Healthy Habits

неделя, 24 март 2019 г.

Варна-от разочарование в любов


Хей,читатели!


Тези,които ме следват в инстаграм (ТУК) знаят,че бях ви питала дали ще ви бъде интересно,ако ви разкажа как всъщност се озовах във Варна.(Варна не е родното ми място)


И така историята започва от преди 3 години..


Още в гимназията,всеки ученик,който желае да продължи своето обучение и след завършено средно,се насочва към предмет,който го вълнува повече от останалите.


Горе долу така беше и с мен.От учебните ми предмети се влюбих в счетоводството.След завършването ми на 12клас,реших,че ще кандидатствам в ИУ-Варна,счетоводство и одит.


Така и стана,дойдох,кандидатствах само тук,само с тази специалност.Мечтата ми е сбъдната..до някъде.


Избрах Варна,поради две причини:


->По-близо е до родното ми място


->Харесвах града като цяло(без да го познавам съвсем)




В деня на първият ми учебен ден,аз осъзнах всъщност,че май това не е моето място..питах се къде съм се озовала.Не познавах нищо и никой тук.Незнаех как да стигна от едно на друго място,или ако стигна как да се прибера.Тогава представата ми за „любимата  Варна“ рухна.За мен тя се превърна в място,в което  пребивавам по задължение.


Разбира се,не за дълго.


До началото на вторият семестър,аз още свиквах..докато не срещнах голямата си любов.Тогава всичко се промени.


В началото на запознанството ни решихме,че ще посетим,всяко кътче на красивата Варна.

Това правим и до днес!




Варна е град,който дава от всичко по много!Много динамика,много енергия,много живот!


Щастлива съм,че избрах точно този град!Запознах се с толкова много хора,срещнах толкова много характери и създадох много приятелства!




Дано ви е било интересно и не забравяйте..поетите рискове те държат жив!

Последвайте ме и в инстаграм: healthybeautygirls

Няма коментари:

Публикуване на коментар