Healthy Girls with Healthy Habits

понеделник, 1 юли 2019 г.

SUNDANCE sph 30


Привет,дами!

Успяхте ли вече да отиде до плажа?  Аз вече даа..но ми предстои още една почивка, приготвям се и за нея.

Както знаете започнах една мини поредицата за слънцезащита.


В предния пост ви разказах защо трябва да се пазим от слънцето и ви показах продук с висок слънцезащитен фактор.(Сатията може да видите ТУК )



Днес продължавам темата с един продукт на SUNDANCE от DM.




Продуктът се води Балсам за слънцезащита.

Изключително бюджетен и много добър продукт. Незнам дали съм споменавала, че DM имат доста добри попадения, предвид цената им.

Кремчето е с фактор 30.Когато съм на почивка, използвам продукти с по-нисък фактор последните дни.



Много мека консистенция, попива бързо, не оставя бели следи по кожата, не лепне. Немога да определя дали има някакъв аромат, но дори и да е така, не е натрапчив.








Когато го закупувах DM подкрепяха каузата '' Живот със синдром на даун'', така че.. ако все още тече.. Не пропускайте и Вие да станете част.

Бъдете здрави и красиви!

Последвайте ме и в инстаграм:

Healthy&BeautyGirls

Няма коментари:

Публикуване на коментар