Healthy Girls with Healthy Habits

понеделник, 8 юли 2019 г.

Acne out - Матиращ тоник

Здравейте,прекрасни!

Нямах търпение да Ви разкажа за този продукт,a именно Матиращият тоник на любимата ми марка Biotrade от серията Acne out.



Едва ли има някой,който все още да незнае марката.Няма да спра да казвам колко харесвам техните продукти и колко много са ми помагали.

Винаги имам нещо тяхно под ръка-сапуни,лосиони,кремове,на къде и без екфолирация тоник,а сега и матиращия.


Продуктът е предназначен за мазна склонна към акне кожа,разширени пори и черни точки.
Премахва излишното омазняване,стяга порите и матира кожата.

Аз използвам тоника сутрин и вечер.Матира,но не изсушава кожата ми,след него нанасям хидратиращ крем(от същата серия)- вечер и матиращ- сутрин.



Тоникът е с течна форма,в удобна опаковка с помпичка,60 мл.


Доста икономичен,предвид факта,че го ползвам от началото на Март и още не е свършил напълно.
Горещо препоръчвам!

Дано съм Ви била полезна!
Бъдете здрави и красиви!

Последвайте ме и в инстаграм : Healthy&BeautyGirls
Бъдете здрави и к

Няма коментари:

Публикуване на коментар