Healthy Girls with Healthy Habits

понеделник, 22 юли 2019 г.

Purity Plus Детоксикиращ скраб за лице с активен въглен

Здравейтее,

Тези,които четат блога или ме следват в инстаграм вече са запознати с марката,за която ще говоря днес.

Миналият месец Purity Plus ми бяха изпратили една много интересна гъба за лице,а именно Конджак гъба с активен въглен.Нещо ново за мен,от което останах доста впечатлена.Ако не сте видели статията може да го направите от ТУК

Героят този месец е Детоксикиращ скраб за лице с активен въглен.




Скрабът идва в пластмасова тубичка ,удобна опаковка и доста голяма,която мисля,че ще стигне за много време напред-с една дума-икономичен продукт.

Знаете продуктите с активен въглен са предназначени за мазна кожа,склонна към акне,каквато всъщност е и моята.

Скрабът с активен въглен детоксикира и отпусва порите,премахва мъртвите клетки,почиства и предотвратява омазняването.


Как използвам скраба?

Нанасям въхру мокро лице и масажирам с леки кръгови движения.Скрабът е нежни частици,щадящ кожата.

С кремообразна структура е,много нежен,много лек.В сив цвят,неможах да определя мирис,може би няма такъв.



Скрабът е страхотен продукт,който нежно почиства кожата в дълбочина.

Продуктът ми е изпратен като PR-пратка.Това не влияе на мнението ми.

Ползвали ли сте нещо на Purity Plus?

Може да разгледате и други продукти на марката → purityplusbulgaria

Последвайте ме и в инстаграм: Healthy&BeautyGirls

Няма коментари:

Публикуване на коментар