Healthy Girls with Healthy Habits

сряда, 10 април 2019 г.

Защо косата ни се омазнява?

Всяка дама мечтае за буйна и лъскава коса.За съжаление обаче мечтите понякога се разминават с реалността.Омазняването е главната пречка за перфектна прическа.

Сега е момента да си зададен въпроса защо?


Ето ви няколко причини:


Пипате я често
👉По ръцете има мазнина и мръсотия, която се предава и на косата, при докосването й.


Миете я прекалено често
👉Една от най-големите грешки, които хората с мазна коса правят е да мият косата си възможно най-често, за да се отърват от омазняването на косата и да почистят скалпа. А всъщност сухият скалп е причината мастните жлези да произвеждат повече себум.


Храненето е от важно значение
👉Яжте зеленчуци! Балансираното хранене с много зеленчуци и пълнозърнести храни ще ви снабди с витамините и минералите, от които тялото се нуждае.


Не пиете достатъчно вода
👉Хидратирайте! Уверете се, че пиете много вода, за да запазите кожата и скалпа си хидратирани и здрави.Не забравяйте,че сухият скалп произвежда повече себум.


Давам ви няколко съвета:


Подхранваща козметика
👉Когато нанасяте балсам,не го нанасяйте на скалпа,а в долната половина на косата.


Миещи продукти
👉Избирайте нежни шампоани с неутрално Ph. Измивайте добре шампоана, за да избегнете раздразнение. Използвайте хладка вода за изплакване, най-добре с телесна температура.


Бонус съвет:
👉Фокусирайте върху миенето на косата, а не на скалпа. Не втривайте и не масажирайте скалпа.

И сега ще ви покажа сухият шампоан на любимата ми марка Balea.
Незнаех,че Balea имат сух шампоан.Бях много изненадана и много щастлива като го открих,затова рещих да го тествам.



Balea разполагат с няколко разновидности на сухия шампоан.Първият,който си купих е този с лилавата опаковка Balea сух шампоан 6in1 за всеки тип коса,който обещава:

✔ да почиства и освежава косата
✔да придава нежност и обем
✔да осигури топлинна и UV защита
✔съдържание на провитамин B5 за лесно разресване

Вторият,който закупих е този с розовата опаковка Bloomy Dreams за всеки тип коса и той обещава:

✔да освежава косата
✔да придава обем

Марката отново не ме разочарова.Харесвам сухи шампоани,но от много малко съм виждала резултат.Ех,тези са ми фаворите.Имат страхотен аромат(особено розовата опаковка).Косата ми е видимо по-свежа.Разликата между двата е,че Balea 6in1 не оставя бели следи.

*Внимавайте ако сте с чувствителен скалп.
*Всичко написано е на база мое мнение и преценка.



 Дано съм била полезна!


Бъдете здрави и красиви!

Последвайте ме и в инстаграм:HealthyBeautyGirls

Няма коментари:

Публикуване на коментар