Healthy Girls with Healthy Habits

четвъртък, 27 февруари 2020 г.

Шоколадова торта

Не веднъж съм споменавала,колко много обичам торта.Искам и аз да мога да си хапвам,когато ми се прииска,да изям едно,две парчета торта,без да имам угризения след това.Умът,обаче,ми казва,че не трябва,защо ми е това парче торта сега като мога да си хапна нещо друго..?
Минавали ли са ви такива мисли през главата?Ако отговорът е Да,то значи знаете за какво говоря..

Трябва ли след всяко изядено парче торта да изпитваме вина?
Е , отговорът на този въпрос ще го дам аз . НЕ!
Хапвай без да се притесняваш,че не е здравословно или ще качиш някой грам..Създадох една шоколадова бомба,след която да не остава чувство за вина..




Необходими продукти

За блата:
4 с.л. кокосово брашно
4 с.л лимецовво брашно
4 яйца
2-3 с.л мед ( или друг подсладител)
1 ванилия
1 бакпулвер
какао
ципка канела
щипка куркума

За крема:
200-250 гр заквасена сметана
2-3 с.л. мед
1 (растителен) желатин
какао


Начин на приготвяне:

В купа разбиваме яйцата и меда.Добавяме постепенно брашната и бакпулвера,бъркаме.Добавяме и останалите съставки.В тавичка върху хартия за печене изсипваме сместа и печем на 200* за около 20 мин.Изваждаме.Разрязваме блата на две.
В друга купа смесваме съставките за крема,като желатина оставяме да набъбне за около 10 мин в малко вода и след това добавяме към крема.Във форма с ринг редим едната част от блата,изсипваме крема и слагаме другата част ( по желание може да се сиропира,но аз оставих да поеме от крема).Оставяме в хладилник да пренощува.На следващия ден декорирах с черен шоколад разтопен с малко масло,портокали и банани.


Резултатът :


Торта,която мога да хапвам парче след парче..




 Ето и първата хапка ..



Опитайте,по нищо не отстъпва на шоколадовия вкус ,който всички обичат ..


Последвайте ме и в инстаграм : Healthy&BeautyGilrs

Няма коментари:

Публикуване на коментар